marți, 25 mai 2010

Introducere in lumea pasarilor si nevoia acestora de a se imbaia. Baie papagali.

Aceasta relatare are menirea de a va face o imagine de amsamblu asupra necesitati pasarilor de a face baie exact ca si majoritatea animalelor cunoscute de noi dar si asupra inteligentei acestora, iar ulterior va veti da seama ca itrebarea se pune nu cum imi pot face papagalul sa invete sa faca baie ci astfel ; Cand este dispus papagalul meu sa faca baie si cum se poate realiza acest lucru , ce trebuie sa fac pentru aceasta.
Deoarece anul acesta in primavara chiar am fot ramas uimit cand la Dej am observat un stol de Ciori care faceau baie la comun in baltile care sau fost format in urmele lasate pe pamant de camioane , si modul in care se spalau cu grija ca nu cumva sa nu ramana un loc de pe corpul lor care sa nu fi fost spalat cel putin de 2-3 ori. Astfel ca cu gandirea mea nici nu imi trecea prin cap ca ciorile care nu prea provoaca admiratie nimanui mie miau dat inca o lectie pe langa acea de care am vazuto ; Cum isi fac provizi toamna ascunzand nucile sub frunze iar ulterior in iarna le cauta si chiar stiu cum sa le deschida aruncandule de sus pe beton sau ceva tare drum etc si fapta cea mai buna pe care o fac este ca unele nuci ratacite sub frunze incoltesc dand naster unor copaci fosolitori pe acolo unde acesti a nu ar fi crescut de altfel dar acestea le voi relata intr-o alta postare.
Idea este ca fiecare animal simte nevoia de a face baie deoarece se simte murdar numai ca acestea nu au conditile pe care le avem noi si gandirea astfel ca acestea actioneaza numai chiar cand este nevoie cand sunt murdare de tot sau in momentul cand au paraziti in penaj astfel incercand sa scape de incomvenient.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu